Tuesday, March 20, 2012

vlogger...

Hello and Assalamualaikum readers..

So,harap² semua dalam keadaan sihat..
And syukur Alhamdulillah masih di panjang kan umur..
Entri kali ni aku nak bercerita mengenai VLOGGER..
Tipu lah kalau aku cakap VLOGGER tu sama dengan BLOGGER..
Sebab ejaan nye pun lain..kan?
vlogger menyampaikan sesuatu melalui VIDEO..
And begitu lah awan nano nano nano nano..
Ahaha..kidding! begitulah sebaliknya…
Blogger pulak menyampai kan sesuatu melalui tulisan..
Tulisan ke?psstt!kalau salah,sila betul kan!
Okay!mengenai vlogger…
Kepada sesiapa yang dah lama dok usha vlogger dalam youtube tu,
Memang tau lah Anwar Hadi and Ahmad Luthfi tu siape..
Kan kan?
And fyi, aku tak penah tau pun kewujudan Vlogger terkenal seperti di atas!
Pernah lah sekali je tengok video Anwar Hadi (IniAnwarHadi) …
Pasal short form dalam sms..
Yeah..adew betul nyew jugak tuewww!
Ahaha..kenapa aku buat ayat macam tueww?
Meh tengok video tersebut tueww…(err..perlu ke begitu shafira?)
 Dah tau kenapa aku buat ayat itueww?

And tak lupa jugak pada Ahmad Luthfi (Matluthfi90)
Kewujudan dia niyh lagi la aku tak penah tau..
Haha….thanks juga pada si dia sebab
introduce kat aku untuk tengok video matluthfi ni..
thanks sayang…
seriously,kalau anda sedang berduka,sila lah tengok video matluthfi niyh..
acececehh..cam baguih naa…
ini merupakan video terbaik dari beliau..(ekceli bagi aku laa..)
and yang terbaru dari dia..
aku suka kut tengok muka dia!ahaha..

ada jugak vlogger lain yang menambat hati ini..
yang paling aku kagum,adibaaah..
superb okay?!keep it up sayang…
meh tengok video nya…

but kadang-kadang menyampah pulak
tengok ada vlogger yang mengutuk orang lain…
SETIAP video mesti ada cerita pasal keburukan seseorang..
Ayat cover line die.. “ade la sorang kawan aku ni kan…”
Perlu ke sayang?haha..
Tapi tak pe lah..itu hak masing²..
Aku tak nak tau… PEACE!
Aku tetap akan support vlogger dan blogger!
Keep it up!
Ayat penghabisan macam biasa..
So, thanks for reading this entry…
ASSALAMUALAIKUM…

Nota tangan : 1/12/12 insyaAllah…

No comments: