Monday, March 12, 2012

John Carter

Hello and Assalamualaikum readers…

First of all, tahniah pada kawan si dia yang telah selamat di ijab kabulkan
dengan pasangan hidup…
Heyy!sape cakap tak boleh kahwin muda!ok what!mcm style jek kut!
Btw, aku doakan mereka sentiasa bahagia hingga ke akhir hayat..Amin…
Ekceli tanggal 11/03/2012 (Ahad) kami semua pergi ke majlis perkahwinan..
Kami semua? Hehe..macam biasa (Mr S, Aku, Sara and bf nye yang tersayang~ayoi)
Kami niyh memang dah lama tak hangout bersama…
So, lepas je balik dari majlis tersebut,dengan berbaju kurung,
kami teruskan perjalanan ke MBO yang berdekatan…
Untuk apakah?dah name nye MBO..watching movie lah!
And dah tentulah JOHN CARTER menjadi pilihan hati…
tak de mane aku nak tengok CINTA KURA-KURA dee..Haha.tak minat ok!
So, untuk aku, John Carter niyh ok laaa..not bad..
First2 jek macam slow sikit…memang tah pape lah…
Me and him like…… “errrrrrrr..cite pasal ape niyh?”
tapi ending dye bagi aku superb kut…
Ohh John Carter a.k.a. VIRGINIA..
  aku tak tau lah kau ni handsome ke tak…
Tapi ke-macho-an tu memang ade…GATAL!
And aku suka tengok sifat penyayang kau pada wife and anak kau..
Kan best kalau future husband aku camni…awww…so sweeeet…


And fyi, aku tertarik sangat tengok si JUMBO… 
Iyee..kalau tengok memang la macam katak puru or katak bulan…
But guess what!it’s just like dog!hehe…
Sometime tgk mcm cute je cara dia..kalau muka memang tak lah kan
So, kepada sesiapa yang dah tengok John Carter,
tau lah ending nye macam mane..and kepada sesape yang nak tengok, dipersilakan..
tapi just nak bagitau..jangan caye sangat cite mengarut niyh…
ade utusan dari Tuhan lah ape lah…aku tengok just sebagai entertainment..

baru aku tau nama John Carter yang sebenar adalah Taylor Kitsch…

so, till the next entry, thanks for reading guys!Assalamualaikum…

No comments: