Thursday, March 15, 2012

Masihkah Kau Ingat?

Hey guys!

So,today punya entri, aku nak cerita pasal zaman kanak-kanak aku…
And aku rasa masing2 yang baca entri ni, mesti akan teringat zaman tersebut..
And aku percaya ape yang aku post niyh,mesti anda semua pernah lalui..
Aku rindu sangat nak jadi kanak2 macam dulu..hehe..
So, firstly, kita cerita pasal game mase kanak2…
Hehe…dulu, mmg banyak gile lah permainan…
Zaman kanak2 aku memang membesar di kampong..
Memang tiap2 hari lah kan main permainan ni sume..kan?
So, enjoy the picture!(ekceli tak larat nak taip banyak2..)
 
 BALING TIN
ini merupakan susunan tin2 tersebut..
 and tersangat puas hati kalau dapat aim betul2 kat semua tin camni!yeah!

BELON

 and aku rasa korang semua mesti pernah kan,kalau belon ni bocor, korang tekap pakai bibir..
kasi die bercantum balik..kan kan?!

CARD (happy family,old maid and donkey)
 dulu selalu lepak rumah bestie main benda niyh..
fofular okay!haha..

CEPER (Penutup Botol)
 popular masa sekolah rendah..selalu main lepas exam!

DAM
game ni pulak popular mase aku duduk kat pasoh..
depan rumah mak long kedai minum..
seo,mmg tiap2 petang jugak la main benda ni...

DAM ULAR
 kalau dah ada dam haji,mesti ada dam ular!

GALAH PANJANG
sakit hati kalau tak dapat nak lepas darimereka yang menjaga garisan tersebut!

  JERIT DEPAN KIPAS
 me like AAAAAAAAAAAA depan kipas tu..haha

LOMPAT GETAH
 selalu main dengan sarah,safra and adik...
the best!and puas hati kalau dapat buat ala-ala gimnastik tuh..ok?
and best bile belit kaki and silang kan kaki berape kali tah!

TENG TENG!
 cucu aku si iman nuraina tu tau main benda niyh...

ERRRRR..
ekceli aku tak tau apa nama benda ni..
tapi best bile balance kan kat tangan..
and turun kan benda ni fari atas sampai bawah tangga!hehe

and akhir sekali,kita cerita pasal kartun zaman kanak2..

 USOP SONTORIAN
aku tak tau kenapa nama nye pelik cam tuh...
tapi aku menanti cerita ni dulu...

A.LO.N.G.
and tak lupa jugak pada siti sifir yang suka mengira menggunakan cumi / jeli!

KELUANG MAN

ANAK-ANAK SIDEK
benci dengan ajib!hehe..kuat mengadu!
suka ngn adul yang comel!

dulu pun selalu sangat main kahwin2..walaupun pasangan kat sebelah tuh perempuan..
tetap kahwin ok?
rindu sangat dengan zaman kanak-kanak!!

ok...thats all for today!
thanks for reading my blog...
assalamualaikum....

p/s : budak2 sekarang punye game skarang dah canggih..bdk 2 tahun pun main angrybird.. -,-

No comments: