Friday, June 24, 2011

JATUH CINTA?

jatuh cinta?of coz!tapi bukan sesame manusia okay!
sebab aku mmg dah ter-jatuh cinta dengan si Dia...
awwww....kau sangat howt sayang!

ekceli na cite pasal jatuh cinta dengan makeup!
siyesly aku cakap,aku mmg TAK pandai makeup.. L
sedih kan aku?haha..
ekceli kalau makeup biase2 jek aku tau lah...
macam gi date ke..kua gi mane2 ke...mmg sangat simple aku klua..
and fyi, for my entire life,aku tak penah nak tepek LIPSTICK mase keluar di tempat umum!
yes!TAK PERNAH!ade beli,tp tak pernah pakai...
yes I know!such a waste! -,-
aku keluar ngedate ke,gi keje ke,g mane2 je lah!
I’m just wearing my lipgloss...
tapi tak tau lah hantu ape yang dah rasuk aku untuk pakai lipstick..
tetibe jek rase macam NAK SANGAT SANGAT pakai lipstick!
owhh...tgk orang pakai sangat gowjes okay!
jeles ! jeles ! haha...
nak try something new...kalau cantik, Alhamdulillah...
but kalau beli kali niyh still tak match dengan color muka aku niyh..
just forget it siti shafira....maybe awak mmg tak boleh nak pakai lipstick!
saya sangat tak tahu pasal lipstick..nak pilih colour ke..
brand ape ke..mmg tak tau lah...ade jgk survey2 dalam youtube..
ade yg pakai Revlon, in 2 it, Chanel, M.A.C and what so ever...
tapi yang sangat aku cinta kan adalah
 Revlon Matte in #006

dan hasil nye pulak akan jadi macam di bawah ini!

 gowjess okay! ^_^
owhhh..saya jatuh cinta!
saya sangat sangat sangat suka kalau bibir saye jadi camniyh..
and insyaAllah, dalam bulan niyh boleh dapat kan kut.. :D
tapi tuh pun kalau jumpe..haha

---------------------------------------------------------------------------------------------------

okay! stop cite pasal makeup yang bley buat aku naek gile..haha
untuk makluman kamu semua,aku jugak dah jatuh cinta dengan

 sangat sangat sangat lah sedap!
si dia yang aja saye makan GCB niyh!
and di sebabkan itu, saya akan pasti kan keluar ngedate same si dia
Breakfast mkn GCB,lunch mkn GCB, Dinner mkn GCB..
owhh..sangat bahagia..then badan saye pun akn jadi mcm JCB..
hahaha..what?tataw JCB tuh ape?jap ye...
saya mintak dekat En. Google..
haaaa..nampak tak JCB tuh?tapi nampak tipu lah kalau aku bleh jadi JCB niyh..
kalah transformer plak kan?!haha
(trimas En. Google..) J

kesedapan yang ada pada GCB (bukan JCB okay?)
roti yang gebu, salad yang segar, daging yg ummpphhh!
pd sesape yang belum try lg GCB tuh, boleh la pergi ke Mc’D yang berdekatan!
and kalau sesape yg nak try JCB tuh, g amek lesen dulu la kan?!
haha..daahh!sebelum aku terus kan merepek niyh,
better aku sudahi ketukan keyboard niyh dengan
Assalamualaikum w.b.t...

p/s : sy tengah belajar memandu.. :D
wish me luck beybeyh!
and thx for reading this entri..

No comments: